pomoc           kontrast strony  mały kontrastśredni kontrastduży kontrast           wielkość liter  mała czcionkaśrednia czcionkaduża czcionka

Strona główna / Galeria / Dotyk

Dotyk

« powrót

Sofonisba Anquisciola   obraz  „Partia szachów”  1555    Obraz przedstawia scenę w plenerze: cztery osoby przy stoliku szachowym. Kolorystyka ciemna; dominują brązy, zielenie, pomarańcze. Sofonisba Anquisciola obraz „Partia szachów” 1555 Obraz przedstawia scenę w plenerze: cztery osoby przy stoliku szachowym. Kolorystyka ciemna; dominują brązy, zielenie, pomarańcze.
Angelo Bronzino   obraz  „Portret Cosima I dei Medici”  1545     Obraz przedstawia postać młodego mężczyzny w zbroi. Dominują jasne barwy na pierwszym planie: szarość, biel, błękit. Na drugim planie ciemne, intensywne barwy: czerń, zieleń, turkus. Angelo Bronzino obraz „Portret Cosima I dei Medici” 1545 Obraz przedstawia postać młodego mężczyzny w zbroi. Dominują jasne barwy na pierwszym planie: szarość, biel, błękit. Na drugim planie ciemne, intensywne barwy: czerń, zieleń, turkus.
Quentyn Massays   obraz  „Madonna z Dzieciątkiem”  1520     Obraz przedstawia Madonnę z Dzieciątkiem i barankiem. Scena rozgrywa się w plenerze. Na pierwszym planie dominują intensywne kolory: czerwień, błękit, biel,  róż oraz zieleń. Drugi plan utrzymany jest w spokojnej kolorystyce z dominującą rolą zieleni. Na trzecim planie różne odcienie błękitu. Quentyn Massays obraz „Madonna z Dzieciątkiem” 1520 Obraz przedstawia Madonnę z Dzieciątkiem i barankiem. Scena rozgrywa się w plenerze. Na pierwszym planie dominują intensywne kolory: czerwień, błękit, biel, róż oraz zieleń. Drugi plan utrzymany jest w spokojnej kolorystyce z dominującą rolą zieleni. Na trzecim planie różne odcienie błękitu.
Tadeusz Kantor   obraz  „Ambalaże, przedmioty, postacie”  1968    Ambalaż Tadeusza Kantora łączy cechy malarstwa przedstawiającego i abstrakcyjnego. Prezentuje kobiecą postać, fragment twarzy, kilka przedmiotów oraz geometryczne formy abstrakcyjne. Do powierzchni płótna przytwierdzony jest parasol. Dominuje jasnoszare, jednorodne tło, w lewym górnym rogu rozległa ciemnoniebieska plama o wyokrąglonym konturze. Pozostałe barwy to: czerwień, błękit, żółcień, czerń. Tadeusz Kantor obraz „Ambalaże, przedmioty, postacie” 1968 Ambalaż Tadeusza Kantora łączy cechy malarstwa przedstawiającego i abstrakcyjnego. Prezentuje kobiecą postać, fragment twarzy, kilka przedmiotów oraz geometryczne formy abstrakcyjne. Do powierzchni płótna przytwierdzony jest parasol. Dominuje jasnoszare, jednorodne tło, w lewym górnym rogu rozległa ciemnoniebieska plama o wyokrąglonym konturze. Pozostałe barwy to: czerwień, błękit, żółcień, czerń.
Kopia Drzwi Gnieźnieńskich oryginał z 2 poł. XII w.    Drzwi dwuskrzydłowe, prezentujące historię życia św. Wojciecha w osiemnastu  kwaterach. Wokół kwater bordiura. Całość ma barwę ciemnobrązową. Kopia Drzwi Gnieźnieńskich oryginał z 2 poł. XII w. Drzwi dwuskrzydłowe, prezentujące historię życia św. Wojciecha w osiemnastu kwaterach. Wokół kwater bordiura. Całość ma barwę ciemnobrązową.