pomoc           kontrast strony  mały kontrastśredni kontrastduży kontrast           wielkość liter  mała czcionkaśrednia czcionkaduża czcionka

Strona główna / Galeria / Wzrok

Wzrok

« powrót

 

Ferdinand Theodor Hildebrandt  obraz  „Zabójstwo synów Edwarda IV” 1835     Obraz przedstawia dwóch śpiących chłopców oraz dwóch mężczyzn w komnacie. Scena rozgrywa się w nocy Dominują różne odcienie brązu, na ich tle wybijają się jasne plamy: biel, beż i szarość. Ferdinand Theodor Hildebrandt obraz „Zabójstwo synów Edwarda IV” 1835 Obraz przedstawia dwóch śpiących chłopców oraz dwóch mężczyzn w komnacie. Scena rozgrywa się w nocy Dominują różne odcienie brązu, na ich tle wybijają się jasne plamy: biel, beż i szarość.
Jacek Malczewski    obraz  “Thanatos” ok. 1911       Obraz przedstawia dwie postaci: kobietę i mężczyznę na tle wiejskich zabudowań. Dominują barwy jasne: biel, beż, zieleń. Kontrastują z nimi barwy o intensywnych odcieniach: czerwona i pomarańczowa. Jacek Malczewski obraz “Thanatos” ok. 1911 Obraz przedstawia dwie postaci: kobietę i mężczyznę na tle wiejskich zabudowań. Dominują barwy jasne: biel, beż, zieleń. Kontrastują z nimi barwy o intensywnych odcieniach: czerwona i pomarańczowa.
Feliks Pęczarski   obraz   “Lichwiarz” 1844     Obraz przedstawia starszego mężczyznę za stołem pełnym kosztowności, we wnętrzu pogrążonym w mroku. Dominująca barwą jest czerń tła. Z niej wybijają się beż, biel, brąz i czerwień. Feliks Pęczarski obraz “Lichwiarz” 1844 Obraz przedstawia starszego mężczyznę za stołem pełnym kosztowności, we wnętrzu pogrążonym w mroku. Dominująca barwą jest czerń tła. Z niej wybijają się beż, biel, brąz i czerwień.
Portret  trumienny Katarzyny Błociszewskiej   autor nieznany  ok. 1677    Portret prezentuje kobiecą postać. Dominuje czarne tło. Na nim wybijają się kolory: biel, brąz, róż. Portret trumienny Katarzyny Błociszewskiej autor nieznany ok. 1677 Portret prezentuje kobiecą postać. Dominuje czarne tło. Na nim wybijają się kolory: biel, brąz, róż.
Izabella Gustowska   instalacja multimedialna  “Odbicia” 1994    Instalacja złożona z pięciu stalowych skrzynek oraz stożka z pleksiglasu umieszczonych na prostokątnym, ciemnym stole z drewna. Wewnątrz stożka i na skrzynkach ekrany. Dominuje jaskrawozielona barwa filmowych obrazów emitowanych równocześnie. Izabella Gustowska instalacja multimedialna “Odbicia” 1994 Instalacja złożona z pięciu stalowych skrzynek oraz stożka z pleksiglasu umieszczonych na prostokątnym, ciemnym stole z drewna. Wewnątrz stożka i na skrzynkach ekrany. Dominuje jaskrawozielona barwa filmowych obrazów emitowanych równocześnie.